از اسیلوسکوپ های Hantek بیشتر بدانیم

معرفی:

شرکت هنتک از سال ۱۹۸۴ در زمینه تولید تجهیزات اندازه گیری الکترونیکی فعالیت می کند. در سال ۲۰۰۳، شرکت هنتک به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان اسیلوسکوپ‌های دیجیتالی در دنیا شناخته شد.
هنتک اسیلوسکوپ هایی اقتصادی با کیفیت بالا تولید می کند. به همین دلیل این اسیلوسکوپها با توجه به کیفیت و عملکرد بالای که دارند مورد پسند اساتید دانشگاه، پژوهشگران، دانشجویان، تعمیرکاران، و افراد فنی قرار می گیرند. در نتیجه اسیلوسکوپ های شرکت HANTEK یکی از بهترین گزینه ها برای آزمایشگاه‌ها، دانشگاه ها، مراکز علمی کاربردی و … می‌باشد.

اسیلوسکوپ:

اسیلوسکوپ سازه ای صنعتی است که در بسیاری از موارد به اختصار اسکوپ نیز نامیده می شود. نام دیگر اسیلوسکوپ، نوسان نما است که معمولا توسط مهندسین و دانشجویان در آزمایشگاه الکترونیک و برق و مخابرات مورد استفاده قرار می گیرد.
اسکوپ قادر است دو یا چند شکل موج را در واحد زمان یکسان به نمایش بگذارد تا در نهایت مشخصه های اساسی سیگنال مانند فرکانس، مقدار rms و از همه مهم تر شکل موج سیگنال را تعیین کند.
 این دستگاه ها سیگنال ولتاژ مورد نظر را در یک صفحه دو بعدی نمایش می دهند که محور افقی به طور معمول نشان دهنده زمان، و محور عمودی مقدار دامنه سیگنال را نمایش می دهد.

عملکرد:

شرکت های الکترونیکی به دنبال اسیلوسکوپهایی هستند که عملکرد بالایی داشته باشند و در عین حال با قیمت مناسب قابل دسترس باشند. هنتک با تولید اسیلوسکوپ هایی با کیفیت بالا یکی از بهترین گزینه های برای شرکت های الکترونیکی است.

Oscilloscope هنتک دارای قابلیت های بسیاری هستند که به شرکت های الکترونیکی و آزمایشگاهی در انجام اندازه گیری های دقیق و تست کردن اجزای الکترونیکی کمک می کند.

اسکوپ ها، به صورت دیجیتالی هستند و دارای صفحه نمایش LCD با وضوح بالا هستند. برخی از این اسیلوسکوپ ها دارای فانکشن ژنراتور هستند که به شرکت های الکترونیکی کمک می کند تا سیگنال های خود را تولید کنند.

اسیلوسکوپ هنتک مدل DSO5202B

قیمت:

بخش بعدی بررسی قیمت اسیلوسکوپ های هنتک هستش که متناسب با کیفیت و عملکرد بالای آن ها و با قیمت مناسبی که تولید می کند،بهترین انتخاب برای شرکت هایی است.که به دنبال یک اسیلوسکوپ با کیفیت  و اقتصادی هستند.هنتک با داشتن یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین امور تحقیق و توسعه در صنعت اندازه گیری الکترونیکی، همیشه سعی می کند تا اسیلوسکوپهایی با بهترین کیفیت و عملکرد را تولید کند.

سایت:

hantek.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *