اسیلوسکوپ رومیزی دیجیتال مدل GDS-1052U گودویل

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال رایگان

سفارشات بیش از ۱۰،000،000 تومان

تضمین اصالت کالا

با خیال راحت خرید کنید

تحویل سریع

در کوتاه‌ترین زمان ممکن

معرفی:

اسیلوسکوپ 50 مگاهرتز 2 کانال GDS-1052U از نوع دیجیتال حافظه دار بوده که دارای صفحه نمایشگر TFT LCD رنگی و دارای سایز 5.7 اینچ است. قابلیت اتصال به PC با پورت USB را دارا می باشد و 19 نوع اندازه گیری متفاوت را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

 اسیلوسکوپ دیجیتال برای مشاهده کردن و تجزیه و تحلیل کردن شکل موج های موجود در نوسانات برق و اندازه گیری ولتاژ ها و زمان مربوط به تناوب و منحنی های مربوط به مشخصه های ولت استفاده می شود. و در آمپر عناصری که نیمه هادی هستند که می توان از دیود ها و ترانزیستور ها نام برد. اسیلوسکوپ دیجیتال در واقع یک ولت متر دقیق می باشد که توانایی اندازه گیری جریان های موجود را به صورت دقیق ندارد و برای اندازه گیری کردن جریان ها از روش غیر مستقیم استفاده می کند.از مهمترین مزیت های اسیلوسکوپ دیجیتال این است که حتی در فرکانس های بسیار بالا قابلیت و توانایی زیادی دارد.

کاربرد اسیلوسکوپ نمایش سیگنال های ورودی در برابر زمان و یا بررسی سیگنال های مختلف ورودی با یکدیگر میباشد. این نوع دستگاه ها در مراکز علمی و آموزشی، پزشکی، مهندسی برق و رباتیک کاربرد زیادی دارند. نوع معمولی اسیلوسکوپ در کاربردهای عمومی برای تعمیر و عیب یابی تجهیزات الکترونیکی و اغلب در آزمایشگاه برق و الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرند در صورتیکه نوع پیشرفته این ابزار می تواند جهت بررسی سیستم های مخابراتی و یا در حوزه سیگنال های RF به کار گرفته شوند.

Datasheet:

GDS-1052U

مشخصات:

تعداد کانال2 عدد
حداکثر فرکانس اندازه گیری50 مگاهرتز
فانکشن FFTدارد
حافظه داخلیدارد
تعداد نوع اندازه گیری19
تغذیه ورودی220 ولت
سرعت نمونه برداري250MS/s
نوع صفحه نمایشLCD
قابلیت اتصال به PC دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسیلوسکوپ رومیزی دیجیتال مدل GDS-1052U گودویل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *